Předměty nalezené (Kromě Válečného Bubnu) u skupiny skřetího utečence, vypisuji jen ty. které může používat i hodný uctívač sedmnáctky:
Svitky:
2* Svitek rozbouření magického pole
Po aktivaci na (počet úspěchů 5~5 ) desítek minut v okruhu dvaceti metrů rozbouří přirozené magické pole, což přidává kouzelníkovi při hodu na efekt dvě jedničky
2* Svitek uklidnění magického pole
Po aktivaci na (počet úspěchů 5~5 ) desítek minut v okruhu dvaceti metrů přidává dvě kostky při hodu na čerpání magie
2* Svitek utlumení magického pole
Po aktivaci na (počet úspěchů 5~5 ) desítek minut v okruhu dvaceti metrů zvyšuje obtížnost čerpání magie o 2
Lektvary
2* Léčivý lektvar (8~6 až vážné zranění)
2* Lektvar Nezranitelnosti
Osoba po vypití lektvaru ignoruje všechny postihy k banku způsobené zraněním, necítí bolet (tj. nemůže z důvodu bolesti omdlít apod.) a současně ignoruje všechna „škrábnutí“. Trvání 1 hodina
2*Lektvar Odstranění Únavy
Osoba se po vypití lektvaru cítí jako po mnohahodinovém vydatném spánku.
Lektvar Pravého vidění
Po vypití lektvaru osoba dokáže snáze spatřit magii vyzařovanou aktivními kouzly a magickými předměty. Pokud má příslušný talent, získává automaticky dva dodatečné úspěchy, pokud ne, umožňuje hod na vycítění. Trvání hodina
Lektvar sytosti
Po vypití lektvaru se osoba cítí plně nasycená a napojená a po dobu 24 hodin necítí hlad ani žízeň. Po skončení působení ji ale rychle její potřeby doženou.
Prsteny
Prsten Síly Válečníka
Prsten dovoluje nositeli třímat a bez postihu používat zbraň jako by měl sílu o jedna větší (včetně luků)
2xRudý prsten
Pokud by měl kouzelník při čerpání magenergie kvůli nedostatku úspěchů přijít o atribut, prsten mu místo toho automaticky způsobí odpovídající zranění (počet atributů=velikost (stupeň) zranění). Čaroděj se nemůže rozhodnout. Pokud sesílá kouzlo v magické kruhu, způsobí prsten zranění tomu z jeho spolusesílatelů, který hodil nejméně úspěchů.
Rudý prsten s rubínem
Čaroděj nosící tento prsten se může rozhodnout, má-li talenty hluboké rezervy a sebeobětování posílit sesílané kouzlo na úkor svého zdraví. Za snížení (2*stup.kouzla) atributů nebo za (4*stup.kouzla) škrábnutí si může přidat dodatečný úspěch. Pokud sesílá kouzlo v magickém kruhu, může se rozhodnout obětovat atributy či zranění svých pomocníků (a může jednotlivé atributy či škrábnutí přerozdělit podle své vůle)– v tomto případě neovlivňuje zranění sesílání kouzla, veškeré postihy se projevují až poté, co je kouzlo sesláno.
Zranění se léčí normální způsobem, atributy stejně jako v případě ztráty při čerpání
Prsten černé duše
Tento prsten začne nepatrně vibrovat v přítomnosti dobrých myšlenkových bytostí.
Ostatní
Náhrdelník z černých zubů
Nositel může bez problémů strávit většinu zkažených a shnilých potravin, stejně jako plísní a méně škodlivých přírodních toxinů (jedy do obtížnosti 6)
-: i jeho zuby začnou postupem času černat
Meč skřetího odborného magického asistenta II. úrovně – civilní verze
Zranění 3s /min síla 1
Pokud má majitel meče menší hodnotu boje než 2, počítá se jako by měl 2
Pokud se protivník (humanoidní a bojující jako člověk) nebrání zbraní nebo štítem, má držitel meče + 2 další kostky k boji
+1 k zranění, je-li nepřítel žena nebo dítě
+2 k zranění, je-li nepřítel v bezvědomí nebo spí