Raurionův meč a pochva
Dlouhý meč ze slitiny lintiru a neznámého kovu
Odolává rzi, rozkladu a opotřebení
Meč jde tasit jen s vyslovením jména Minkor
+1 k banku bojuje li s ním arvedan nebo osoba s podstatnou částí arvedanské krve
-2 k banku, pokud tomu tak není
+2 ke zranění skřetů a zlých draků
+2 ke zranění zlých myšlenkových bytostí
Pomáhá zaměřovat útočná kouzla – přidává jeden úspěch na cílení
Osoba, která, ho třímá v boji, má odvahu o 1 vyšší
+1 k hodu na zastrašení je li tasen
Propůjčuje držiteli schopnost magicky jednou denně zesílit svůj hlas (Kouzlení/Mag.před.+ 5 ~ 6 – efekt podle počtu úspěchů)
Maska Minkorských Lordů
Pozlacená kovová maska
Nositel získává +3 k banku proti zlým schopnostem a kouzlům založených na pohledu (zkamenění, oslepení, zmatení, strach).
Nositel získává +3 k banku proti iluzím (arc.) a +2 proti mysl ovlivňujícím kouzlům
Nositel vyvolává nenávist (až amok) u zlých myšlenkových bytostí a láká je k sobě.
Minkorský kyrys
Pozlacený hrudní pancíř s hodnotami zbroje bodné 8, sečné 8, pádné 5 a s hodnotou zbroje 3 proti magii živlů a 5 proti arcane a přito bez postihu k banku.
Pokud ho obléká nearvedan, po několika minutách klesá jeho konstituce a odolnost postupně až na 0 – k úplnému fyzickému vyčerpání, což lze léčit jen pomocí silné vitální magie. U osob s ředěnou arvedanskou krví se může toto projevit až po delší době podle míry zředění a tuto dobu není možné odhadnout (hodiny, dny, měsíce, roky).
Arvedanské magické vřeteno
Musí být aktivně používáno, nelze kouzlit bez gest ani riskantně, je potřebný talent Kouzlení jednou rukou.
Při čerpání magie přidává kouzelníkovi +2 ke kouzlení. V případě neúspěchu a snaze kouzlení přerušit, má ale naopak postih -2 z důvodu nezvládnutí nashromážděné energie.
Navíc v sobě v případě zvláštního úspěchu při čerpání magie (více úspěchů než bylo potřeba) dokáže udržet část magie (jeden úspěch) a přidat ho k úspěchům při dalším použití.