Bytosti stínů v Zurku

Níže jsou popsané myšlenkové bytosti, které byly spatřeny buď přímo v Zurku nebo v jeho blízkosti. Je známo, že Daaron, který Zurku vládne, svou myslí níže uvedené bytosti ovládá a částečně potlačuje jejich přirozené chování. Díky tomu jsou ony bytosti schopné navzájem spolupracovat a tvořit větší skupiny, než je tomu běžně. Celkový rozsah a povaha moci, kterou nad nimi Daaron má, není prozkoumaná a tak je dobré být připraven opravdu na vše, pokud patříte mezi ty, kteří se chtějí do Zurku vypravit.

Si’itha

Vzhled:
Silueta stínu osoby posetá desítkami úst s vyceněnými tesáky. Vznáší se nízko nad zemí.

Účel:
Strážit magická místa nebo předměty. Nenapadá lidi bez příčiny.

Schopnosti:
Teleportace k jiné Si’ithe, sdílení jejich smyslů navzájem. Schopnost prohlédnout iluze. Hrůzný zjev. Výborné smysly.

Odolnosti a slabiny:
Nehmotná, nezranitelná živlovou a vitální magií, odolná vůči psychické a časoprostorové magii. Správnou zbraní nebo útočným kouzlem arcane magie umírají velmi rychle.

Boj:
Snaží se obklíčit své oběti, obejmout je a svými ústy je rozkousat na maděr.

Chrazos

Vzhled:
Malý shrbený nahý humanoid s prázdnými očními důlky a úzkými ústy s prstencem ostrých zoubků, šedivá kůže, delší končetiny, dlouhé pařáty na rukou i nohou.

Účel:
Získávat informace z mrtvých pozřením jejich očí, díky čemuž prožívá a vidí jejich poslední dny.

Schopnosti:
Obratný, výborný čich a sluch. Tichý pohyb.

Odolnosti a slabiny:
Nemá oči – nelze oslnit, oslepit atd. Křehký, zranitelný všemi zbraněmi i útočnými kouzly.

Boj:
Většinou napadá osamocené ze zálohy. Pařáty na ruce je schopen složit v jeden mohutný hrot, kterým může probodnout i brnění.

Lers

Vzhled:
Menší, osvalený, nahý, šedá kůže, dlouhé drápy na rukou a na chodidlech, ostré výrůstky na loktech a kolenou.

Účel:
Strážit poklad a napadnout každého, kdo se okolo mihne.

Schopnosti:
Velmi obratný, silný, schopný prohlédnout iluze. Dobré smysly.

Odolnosti a slabiny:
Odolný vůči psychické magii. Určité, u každého jedince jiné, kouzlo ho dokáže kompletně paralyzovat.

Boj:
Svými drápy obratně a silně zasazuje údery z mnoha stran.

Chrlič

Vzhled:
Socha s křídly a rohatou hlavou a hrůzným šklebem, ostré drápy na nohou i rukou. Mramorová pokožka.

Účel:
Strážit místo a zabít jakéhokoliv vetřelce.

Schopnosti:
Let, velmi silná a houževnatá. Schopnost odhalit iluze.

Odolnosti a slabiny:
Odolnost vůči psychické, vitální i živlové magii. Kůže tvrdá jako kámen. Obyčejné zbraně ho nezraňují. Nepříliš inteligentní.

Boj:
Nálety, mocné údery jejich pařátů.

Medúza

Vzhled:
Hadi místo vlasů, spodní polovina těla hadí, vyzbrojena vždy lukem, nebo oštěpem.

Účel:
Strážit místo a zabít (nakonec) jakéhokoliv vetřelce.

Schopnosti:
Paralyzující pohled, střela z luku, otrávené šípy, boj. Dobré smysly, schopnost prohlédnout iluze, psychická magie, maskování. Inteligentní.

Odolnosti a slabiny:
Odolnost vůči psychické a vitální magii. Křehká stavba těla.

Boj:
Snaží se na bojišti vytvořit chaos, vyděsit a jinak zmást nepřátele. Postupně všechny poštvat proti sobě, zlikvidovat z dálky lukem.

Sfinga

Vzhled:
Lví tělo, křídla, lidská hlava.

Účel:
Strážit klíče k tajemství. Zabíjet vetřelce.

Schopnosti:
Velmi inteligentní, magie vzduchu, psychická magie, schopnost prohlédnout iluze. Silná, mrštná.

Odolnosti a slabiny:
Vzdušná a psychická magie, obyčejné zbraně ji nezraňují. Pokud někdo zná tajemství, které stráží, odpověď na její hádanku, nepředstavuje pro něj nebezpečí.

Boj:
let, rozsápat nepřítele, srazit na zem bleskem, odklonit projektily poryvem větru a podobně.

Zlobr

Vzhled:
kamenný obr

Účel:
Napadat vše živé a krmit se tím.

Schopnosti:
Silní a houževnatí.

Odolnosti a slabiny:
Kamenná kůže, obyčejné zbraně je nezraňují, vidí ve tmě. Imunní vůči zemní magii, ostatní živlová magie méně účinná. Hloupí, dominantní smysl zrak. Sluneční paprsky je hubí.

Boj:
Rozdrtit vrženým kamenem nebo pěstí.

Skalní pavouk

Vzhled:
Velký pavouk šedivě zbarvený.

Účel
Strážit místo, chytit vetřelce a pomalu ho mučit a nakonec zkonzumovat.

Schopnosti:
Lepkavá pavučina, silná kusadla, skvělé smysly, jedové paralyzující kousnutí, schopný prohlédnout iluze.

Odolnosti a slabiny:
Odolný vůči jedům a otravám, vůči vitální magii. Zranitelný ohněm.

Boj:
Počkat na to, až se vetřelec chytí do lepkavé sítě, snést se na něj ze stropu, vystřelit na něj smotek pavučiny. Poté kousnout.

Slídič

Vzhled:
Metr dlouhá osminohá ještěrka.

Účel:
Slídit a propůjčovat smysly někomu jinému.

Schopnosti:
Maskování, plížení, dobré smysly. Dýchání pod vodou. Schopnost prohlédnout iluze. Mrštný a rychlý.

Odolnosti a slabiny:
Křehký, snadno ovladatelný psychickými kouzly.

Boj:
Boji se snaží vyhnout. Kouše.

Revan

Vzhled:
Přes dva metry vysoký muž, bledá kůže, černé vlasy, černé oči bez bělma, černé zuby.

Účel:
Bojovat a porážet slabší.

Schopnosti:
Boj se všemi druhy zbraní, obratný, silný, houževnatý.

Odolnosti a slabiny:
Odolný vůči jedu, otravě a vitální magii. Domýšlivý.

Boj:
Záleží na typu zbraně, ale ovládá mistrně všechny. Nepřítele nikdy nezabije ze zálohy. Vždy dá soupeři možnost bojovat.

Pentesor

Vzhled:
Pět totožných a stejně se pohybující nehmotných přízraků podobných člověku, které se vznáší nad zemí a jejich spodní polovina těla se postupně rozplývá do ztracena.

Účel:
Ovládat druhé, manipulovat.

Schopnosti:
Psychická magie, iluze, schopnost prohlédnout iluze, maskování, vnímá smysly všech svých identit. Jen jedna z pěti je ta pravá a jsou k nerozeznání podobné. Jakmile jena jejich kopie zanikne, ihned tvoří novou, inteligentní.

Odolnosti a slabiny:
Nehmotný, odolný vůči psychické magii, bojí se vlastního zániku.

Boj:
Z dálky, pomocí kouzel nepřítele buď zlomit, nechat ho strachy zemřít a nebo manipulovat jeho smysly tak, aby si sám ublížil. Popřípadě poštvat nepřátele proti sobě, nebo ovládnout jinou MB, aby bojovala za něj.

Bozook

Vzhled:
Ještěro-muž, dva metry vysoký. Zakrnělý ocas, zelené šupiny, ostré drápy na nohou a rukou. Absence očí. Velké zuby.

Účel:
Najít a zabít.

Schopnosti:
Silný, obratný, odolný, tvrdá kůže, teleportace (mizející dravec). Dobré smysly.

Odolnosti a slabiny:
Odolný vůči vitální, časoprostorové, ohnivé a zemní magii. Nemůže se teleportovat, když je přímo v boji v tváří tvář. Potřebuje nabrat rychlost a pomoci si skokem.

Boj:
Rychle a nepředvídatelně se přemisťovat teleportací a přískoky, zaútočit a zase se stáhnout.

Aer

Vzhled:
metr vysoká postavička zahalená v šedivém plášti s kapucí.

Účel:
ochrana místa, magický boj

Schopnosti:
Všechny směry magie, prokletí, inteligentní.

Odolnosti a slabiny:
Všechny odolnosti pramení z kouzel, které na sebe sesílají. Bez nich jsou křehcí a po jednom úderu meče umírají. Velmi domýšliví.

Boj:
Pomoci magie. Ochranné štíty, blesky, ohnivé koule, magické paprsky. Vrhání kleteb na své nepřátele. Léčení svých spojenců pomocí černě obětní magie.

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestopisy, Minkorští kanárci, Svět. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář